Friday, January 5, 2024

Wild Honey Collective

 by Praguefrank
SESSIONS

2020 40 Acre Town RD, Ionia, MI/  Blue Lake Cottage, Bitely, MI/  GTG House, Lansing, MI – The Wild Honey Collective (Tommy McCord, Danielle Gyger, Timmy Rodriguez, Dan O'Brien +  Drew Howard, Dave Shilakes, John Gyger, Alyson Rodriguez, Hattie Danby, Nicholas Richard, Michael Boyes, Eric Merckling. Producer: Tommy McCord)
001 LOOK AROUND
002 QUESTIONS
003 GROOVY
004 I KNOW YOU RIDER
005 NEVER WILL MARRY
006 THIS OLD HOUSE
007 THE BRIGHT SIDE
008 SHADY GROVE
009 SAY GOODNIGHT
010 THE MIGHTY PLEA
011 SOLDIER'S JOY
Tracks above issued on album The Wild Honey Collective, Vol. 1
Summer 2021-Spring 2022 GTG House, Lansing, MI/ Holiday Drive, Ionia, MI/ Blue Lake Cottage, Bitely, MI/McGorgers, Lansing, MI/ Dan's Basement, Grand Rapids, MI/ Mike's Garage, Lansing, MI/ Horrocks Beer Garden, Lansing, MI – The Wild Honey Collective (Tommy McCord [vcl/gt/ mandolin/ bass/ banjo], Danielle Gyger [vcl/ac gt/ fiddle/ mandolin], Timmy Rodriguez [vcl/ac gt/ ac/el bass/ mandolin/ banjo/ keyboards/ accordion], Dan O'Brien [vcl/ac/baritone gt/ banjo/ harmonica/ autoharp], Adam Aymor [steel], + Jerry Wenger [bass], Kevin Adams/ Dave Shilakes [drums], Hattie Danby [percussion], Mike Lynch [accordion], Alyson Rodriguez [bck vcl], Nicholas Richard  [gang vcl])
012 BLUE LAKE
013 DON'T CLOSE YOUR EYES
014 ODE TO THOR
015 DARK HOLLOW
016 FLINT OR TOLEDO
017 ACROSS THE OCEAN
018 THERE GOES MY LOVE
019 ROCKY MOUNTAIN BELLE
020 KATIE CRUEL
021 CAROLYNA
022 NORTH COUNTRY
023 RED HAIRED BOY
Tracks above issued on album The Wild Honey Collective, Vol. 2
Fall 2022-Summer 2023 GTG House, Lansing, MI/  McGorgers, Lansing, MI/  Blue Lake Cottage, Bitely, MI/ Dan's Basement, Grand Rapids, MI/  Holiday Drive, Ionia, MI/ Patty's Lake House, Montague, MI – The Wild Honey Collective
(Tommy McCord [vcl/gt/ mandolin/ bass/ banjo], Timmy Rodriguez [vcl/ac gt/ ac/el bass/ banjo/ dulcimer/ piano], Dan O'Brien [vcl/ac/baritone gt/ banjo/ harmonica/ piano], Adam Aymor [steel], Joel Kuiper [drums],  Danielle Gyger [vcl/ fiddle], + Nicholas Richard [el bass], Hattie Mae Danby/Jason Lanning [drums], Tony Halchak [accordion])
025  '23 BLIZZARD PRELUDE
026 TOLD YOU SO
027 KATIE
028 MANIST
029 MARQUETTE BAY
030 RIPPLE
031 BIDDLE CITY BREAKDOWN
Tracks above issued on EP Chicory; more unknown tracks recoeded for album The Wild Honey Collective vol. 3


ALBUMS
GTG ? The Wild Honey Collective, Vol. 1
:  Look Around;  Questions;  Groovy;  I Know You Rider;  Never Will Marry;  This Old House;  The Bright Side;  Shady Grove;  Say Goodnight;  The Mighty Plea;  Soldier's Joy – 25-01-21
GTG  ? The Wild Honey Collective, Vol. 2:  Blue Lake;  Don't Close Your Eyes;  Ode to Thor;  Dark Hollow;  Flint or Toledo;  Across the Ocean;  There Goes My Love; Rocky Mountain Belle;  Katie Cruel;  Carolyna;  North Country;  Red Haired Boy – 01-07-22

EPs
GTG ? Chicory:  '23 Blizzard Prelude;  Told You So; Katie; Manist;. Marquette Bay;  Ripple;  Biddle City Breakdown – 01-09-23




No comments:

Post a Comment